Tekst og tanke


God solsnu

Uansett hvilken religion du ikke tilhører, så er dagen i dag en god dag å feire på. I hvert fall for oss som bor langt her oppe på den nordlige halvkule. Det er nemlig årets lengste natt. Det betyr at vi nå går mot lysere tider, lengre dager og nytt liv.

Selv feirer jeg dagen med en god middag sammen med noen av mine nærmeste venner. Skulle ønske at dere alle var her i dag, men jeg skal sende dere en tanke når jeg skyller ned den gode maten med den gode vinen. 🙂

God solsnu og godt nytt år!

1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

Kjære Kaja. Igjen gir du meg noe stort. Dette er en fantastisk ide som jeg også har lyst til å implementere i min «religion». Koser meg i jula med barn, pyntet hus, julekrybbe, glede og forventninger, men en «tomhet» sitter alltid igjen. Det er ALLTID grunn til å feire lysere tider, ny vår og nytt liv. Takknemmelig for all klokskapen du tilfører i mitt liv ønsker jeg deg en fantastisk soloppgang. Stooor klem

Kommentar av May




Legg igjen en kommentar

