Tekst og tanke


Passe heftig design

For noen år siden var jeg så heldig å bli kjent med en rivende dyktig kunstner og grafisk designer. Navnet hans er Christian Muri Clemtsen og han driver Rimelig Barsk Design.

Dessverre har jeg ikke hatt mulighet til å hyre inn Christian til noen av mine egne prosjekter, men det håper jeg å kunne, for jeg synes han er fantastisk flink til å se muligheter, bruke forskjellige materialer og å gi kundene sine mer enn de hadde forventet.

Ikke bare det, men Christian har malt noen av de bildene jeg selv setter mest pris på, og jeg er så heldig å ha en original på veggen hjemme. Et navn og huske og en kunstner og grafiker å sjekke ut: Christian Muri og Rimelig Barsk Design.

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

