Tekst og tanke


Vinn sensommer-lektyre

Sensommerkveld i OsloTekst og Tanke er en ganske ny blogg, men nå nærmer vi oss 1.000 besøkende og det skal feires behørig. Legg igjen en kommentar på denne posten hvor du forteller om din beste feriebok, så kan du vinne et pent brukt eksemplar av Mattis Øybøs «Ingen er alene» og et godt brukt eksemplar av Beate Grimsruds «Søvnens lekkasje«. Bøkene er mine to favoritter så langt i år, og fortjener flere lesere.

Vinneren vil bli trukket lørdag 25. juli. (Ps. Ikke legg ut adressen din, jeg tar kontakt med vinneren for å få den informasjonen jeg behøver).

5 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Den beste fereiboka jeg kommer på for øyeblikket, er en bok jeg nettopp leste. Den heter «Fristet over evne» og er skrevet at Jill Mansell! 🙂

Kommentar av CamillaTortilla

Den beste ferieboka jeg husker her og nå, er John Irvings Siderhusreglene. Den passer perfekt til late dager i sola, og jeg koste meg i alle fall veldig med den.

(Ellers ser jeg at du har Norwegian Wood på ventelista di, og den er også veldig fin, om enn litt spesiell:)

Kommentar av Nina

Hurra! To deltakere! Takk for fine tips. Jeg bestemte meg for å slå krone og mynt om hvem som skulle vinne, CammillaTortilla var krone og Nina var mynt. Men mynten landet stående oppi tastaturet mitt og det ble uavgjort. Derfor får dere en bok hver. CamillaTortilla får velge hvilken hun vil ha siden hun var først ute.

Håper dere får en fortsatt flott sommer.

Kommentar av Kaja Marie

Ikke verst, første gangen jeg har vunnet noe som helst 😀

Kommentar av Nina

🙂 Da var det vel på tide.

Kommentar av Kaja Marie




Legg igjen en kommentar

