Tekst og tanke


Novellesingel

En kjapp post før jeg skal ut og gjøre sommerferiens siste krampetrekning. Rune F. Hjemås kommer med en ny novellesamling til høsten, i samarbeid med Samlaget har de lagt ut noen av novellene til nedlastning som en novellesingel. Jeg har akkurat lastet ned novellene og skal ta de med meg på tur, men kjenner jeg Rune rett er det høy kvalitet på disse tekstene og derfor sender jeg ut en anbefaling til alle om å laste ned og lese tekstene her.

For de av dere som ikke er kjent med Runes arbeid bør dere også ta en titt på debuten hans, kortprosasamlinga «Eg er ikkje redd, eg er ikkje redd». Ta også en titt på det jeg skrev da den kom ut. Sånn da må jeg løpe. På snarlig gjensyn.

1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

Kult! Det skal jeg gjøre! 🙂

Kommentar av Admin




Legg igjen en kommentar

