Tekst og tanke


Dancing the funky chicken!

Som jeg nevnte tidligere denne måneden, så har jeg hevet meg på NaNoWriMo. Det har gått så det suser, og i dag klarte jeg å runde de 50.ooo ordene organisasjonen oppfordrer til. Men: November har 14 dager til, og historien har mer i seg, så nå er det bare å fortsette videre ikke sant?

Til alle dere som er omtrent halvveis nå: Stå på! Dere er kjempeflinke!

Til alle dere som ikke har startet: Jeg klarte det på omtrent halve tiden, så ingen grunn til ikke å prøve seg.

 

3 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Hei og takk for sist (skriveverkstedet)! kom tilfeldig over bloggen din og leste om denne NaNoWriMo da du skreiv om det tidligere i måneden. 50.000 ord, det er mye på fjorten dager! 🙂 hvor mye tid har du ca brukt på dette, tror du?

lykke til videre med historien!

Kommentar av Sunniva

Hei og takk for sist, ja. 🙂
Jeg har brukt omtrent en time per tusen ord. Noen dager har det gått litt tregere og andre litt bedre. Jeg skriver minst en og en halv time om dagen, men jeg har hatt flere dager med mulighet til å skrive i 5-6 timer, og da blir det fort en del ord. Det som er deilig er å gi litt slipp på tanken om at det skal være perfekt med en gang. Det tar mange timer å skrive nok ord til å fylle en roman, men når de først er skrevet, så er det faktisk mulig å redigere dem så de blir bedre. Jeg tror det ville tatt meg mye lenger tid, hvis jeg skulle satt meg ned og tenkt at historien skulle være perfekt fra første tastetrykk.

Kommentar av Kaja Marie

tid pr dag burde jeg sagt.

Kommentar av Sunniva




Legg igjen en kommentar

