Tekst og tanke


2000 – Vinn en høstbok!

O glede! Plutselig har besøkene på denne bloggen blitt langt flere enn vi er vant til. Det betyr at vi i løpet av uka bikker 2000 besøkende! Hurra!

Dermed er det duket for en ny konkurranse. Aschehoug har nemlig forært meg to eksemplarer av «Tålmodighetens stein» av Atiq Rahimi (som jeg akkurat har begynt å lese og selvfølgelig lover å gi min mening om her på bloggen så snart jeg har pløyd gjennom den). Poenget er: Ett av eksemplarene kan bli ditt. Men du kan ikke bare få boka sånn helt uten videre, neinei, du få’kke no’ for ikkeno’ vettu’. For å få det du vil ha, må du gi meg… din julegavebokanbefaling.

Legg igjen en kommentar med din anbefaling på denne posten innen søndag 22. november, for å være med i trekningen.

Hvis du i tillegg vet hvem som sa det følgende, og hva hun ville ha, dobler jeg sjansene dine: «Du få’kke no’ for ikkeno’ vettu’. For å få det du vil ha, må du gi meg din _____».

Lykke til!

1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

Det tapte symbol

Dan Brown

Kommentar av Ronny Andersen




Legg igjen en kommentar

