Tekst og tanke


JIPPI! Jeg har skrevet en bok!

Det er sant! Jeg har gjort det! Det er en nybegynnerbok i strikking, og jeg er kjempefornøyd! (Er det lov til å si det?) 2. februar blir det lanseringsfest i butikken til Du Store Alpakka, og da vil jeg at du skal komme!

Vi begynner festen klokken 19.00, og det blir lett underholdning (jeg tenker opplesning ala Jan Erik Vold), mini-strikkekurs, boksignering og gull og glitter. Adressen er Toftes gate 52 (Grünerløkka). Skriv det ned i boka di, husk det, og kom!

JIPPI!

Her finner du Facebook-arrangementet.

11 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Denne må jeg ha! Kanskje jeg endelig kan lære meg å strikke!

Kommentar av Heidi Strøm

Ja! Det er det som er tanken. 🙂

Kommentar av Kaja Marie

Gratulerer så masse med bokutgivelse!! Det må være en utrolig herlig opplevelse 🙂 Om jeg noen gang skal sette meg ned og lære strikking skal jeg sannelig gå til anskaffelse av denne boka.

Kommentar av eekageek

Takk, takk! Jeg fikk boka i hendene første gang i går, og det var fantastisk. Synes absolutt du skal lære deg å strikke. 🙂 Veldig deilig avkobling når det har blitt nok skriverier.

Kommentar av Kaja Marie

Gratulerer! Dette ante jeg ingenting om, haha, du klarte å ikke røpet deg i løpet av kurset 🙂 Fantastisk bra gjort – stå på, håper det går kjempebra med boken!!!

Kommentar av Annette

Takk skal du ha! 🙂 Neste: Roman 😉

Kommentar av Kaja Marie

Så kul Kaja Marie! Grattis!
Jag hoppas att lanseringen gick bra.

Kommentar av Malin- Holdbart

det hørtes ut som en kul bok. må få tak i den neste gang jeg er i hjemme i norge. bor i nabolandet sverige og det er forunderlig hvor lite kunnskaper det er blant folk flest om strikking og ikke minst bruk av ull! kansje boka di kan spre det hærlige strikkebudskapet her borte? hilsen den svenske ullmisjonen avd.far og sønn (kommentert av strikkemor)

Kommentar av anne otterdal

🙂 Ja, Du Store Alpakka har forhandlere i Sverige. Nå er riktignok boka på norsk, så jeg vet ikke hvor aktuelt det er for dem, men dog. Moren min har en nettbutikk: Todamer Den er å få tak i hos henne.
(For en fin blogg du har, forresten).

Kommentar av Kaja Marie

hei igjen! ullmisjonen her. blog adressen er feil i linken på navnet mitt i kommentaren over ( fra far og sønn) min blog er altså: http://www.farogsonn.blogspot.com

Kommentar av anne otterdal

[…] Ikke strikkebok denne gangen, men en dialog. I fjor fortalte jeg dere at jeg hadde planer om å sende inn en tekst til Signaler 2010, CappelenDamms debutantantologi. Glede over alle gleder: Jeg kom med. Og denne uken har jeg jobbet intensivt med å få teksten klar. Redaktøren (Kristin Berget) hadde forslag til en del endringer (au, au, au) og når jeg først begynte å jobbe med teksten på nytt, så jeg at det var mye som kunne strammes inn. Det har vært kjempespennende, og i morgen sender jeg fra meg teksten for siste gang (HURRA). Vi er 10 debutanter og 3 etablerte forfattere som kommer på trykk (det kan hende de tallene ikke er helt korrekte) og boka kommer i en bokhandel i nærheten av deg i løpet av mai. […]

Tilbakeping av Myke nordmenn og verdens ende: Tanker om uke 9 « Tekst og tanke




Legg igjen en kommentar

