Tekst og tanke


Vinn skrivekurs med Kjærstad

Deichmanske bibliotek lanserte nå i år Reaktor, en nettside hvor du kan legge ut tekst, foto, tegning/grafikk, film, lyd/musikk og tegneserier, og få respons fra andre brukere. Det hele minner meg egentlig litt om Trafo, som jeg har skrevet om tidligere. Men denne siden har ingen aldersbegrensninger.

I forbindelse med lanseringer har de en konkurranse: Den store reaktorkonkurransen. Den er åpen for alle sjangrene jeg nevnte over, men for min egen del er det tekstkonkurransen som er mest aktuelt.

Slik gjør du: Lag en profil på reaktor, skriv en tekst med tema «kontraster«, legg den ut på din side, og legg til «kontraster» som nøkkelord. Bidragene leses av en jury ledet av Bjarte Breiteig, og vinneren får reise på skrivekurs med Jan Kjærstad. Fristen er satt til 10. april.

Jeg håper at denne siden etter hvert kan være for voksne, etablerte og aspirerende kunstnere, det Trafo er for de unge. Men det forutsetter at vi bruker siden aktivt. Min profil finner du her. Legg igjen en kommentar med ditt brukernavn her på siden, så ser jeg gjerne på dine bidrag.

Lykke til i konkurransen!


1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

[…] det Trafo er for de unge. Men det forutsetter at vi bruker siden aktivt. Min profil finner du her. Legg igjen en kommentar med ditt brukernavn her på siden, så ser jeg gjerne på dine […]

Tilbakeping av Vinn skrivekurs med Kjærstad | Tekst og tanke




Legg igjen en kommentar

