Tekst og tanke


Tekst og tanke har flyttet

Jeg har hatt mitt eget domene, www.tekstogtanke.no, i mange år, men jeg har ikke brukt det. Nå har jeg endelig fått ånden over meg til å flytte hele denne vakre bloggen over dit, og jeg håper du blir med på flyttelasset.

Der kommer det til å komme flere fredagsord, og tanker om uka, og tekst om andre tanker.

Du kan abonnere på bloggen som e-post eller rss, men ta gjerne en kikk innom siden også og legg igjen en kommentar.

Vi sees på den andre siden…

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

